Yoga & pyssel

Måndagar är inte så farliga ändå när man har yoga 2 timmar efter jobb. Eller tekniskt sett lite innan man egentligen slutat. Man kopplar verkligen bort allt annat i vardagen. Den pyttelilla buddhan från Thailand har därför fått åka fram :)

P hade klipptid så efter yogan tog vi en sväng till väla igen för att köpa mindre ramar och käka lite. Nu har jag pysslat med tavlorna men de har inte åkt upp än. Kommer inte alls överens med tapeten därinne =\

För övrigt märks det att man börjar bli tung. Brukar tycka det är ganska "kul" att gå på väla när p klipper sig annars men fyy idag gick jag i snigelfart och årkade inte ens ta mig runt så vände halvvägs å satte mig utanför och väntade ist.

Nu dags att sova.. Namaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0