Sunday

Söndag och här har varit full rulle samtidigt som det inte känns så. Tror det är för att jag inte lämnat huset idag som det känns som man inte gjort nåt men när jag tänker efter har det varit full fart.

Vaknade 6 och surfade till 7. Ösregn och mörkt ute så tände lite ljus och pressade en juice till frukosten sådär helglyxigt.

Förmiddagsprojektet blev att sätta upp en tavelvägg. Köpte ju ramar till babyrummet men de blev för stora men lyckligtvis passade de helt perfekt i vardagsrummet!! Har stört mig på att ena väggen varit tom jättelänge och detta är jag faktiskt nöjd med. Ska bara i motiv i dom och jag tror det blir lite svartvita kort antagligen på lillen sen. En ram saknas.. råkade såklart paja den. Så nu återstår att köpa nya mindre ramar som var tanken från början.

Sedan har vi haft finbesök av Frida och lilla yrvädret Adam. Drog fram alla spel vi hade har hunnit med Wii, supernintendo och Nintendo 64. Nostalgi!

Tror ni jag var klar där? Nooooe.. 3e maskinen tvätt på g och nu är det dags att bädda rent sängen, vika tvätt och veckohandla. Aaah döööör. Tar en promenad först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0