Budgetfix

Godmorgon!
Oj som jag sovit. Tror jag deckade runt 10 och om det inte varit för att Isa kom upp å la sig på mig och började mysa följt av att leo kom in sekunden efter och hoppa upp i sängen  började spinna hade jag nog också legat kvar och sovit som P. Men det är iaf det bästa sättet att bli väckt på så det gör inget  Fortfarande sovit 1 1/2 h mer än på en vanlig vardag =) 
 
Sitter här och surfar lite. Idag ska jag nog fixa lite i M's rum. Blir budegtfixande i form av att måla över fondtapeten först till vit sedan samma blå som vi har i vardagsrummet om färgen räcker vilket jag hoppas. Jag gillar ju fortfarande tapeten i kontoret men den funkar inte riktigt till samma syfte längre. Ska dessutom få söta små vimplar som Tatte har sytt som inte alls passar in idag. Så det ska bli spännande att se hur det blir senare. 
 
På tal om budget tänker jag även mig en matta där inne eftersom det bara är en tom stor yta mitt på golvet och det behövs mjukas upp lite. Jag vill nog ha en rund matta men velar mellan en blå eller ljus. Antingen beige eller grå typ. Neutral ja ni fattar. Den blåa blir en färgklick till rummet och livar ju upp men neutral är ju alltid neutralt. Man ve tju itne hur mkt annat som kommer va i rummet sedan. Vad tycker ni? Helst hajde jag inte velat ha rya heller (som den blåa är) men det är enda som finns på ellos och det är där jag helst vill handla pga va priset. Tips, just nu är det 50 % rabatt=) 
 
 
Ellos Home Turkos Ryamatta Tulsa rund Ø 120 cm
Ellos Home Grå Ullmatta Ø 130 cm
Ellos Home Naturvit Ullmatta Ø 130 cm
 

Kommentarer
Heart My

Den mörk beiga! Den ljusa kommer bli as skitig! Tro mig då vi har/ haft en sån. :)

2013-09-28 @ 12:45:03
Heart Catrin

Blå! I barnrum kan man "våga" lite mer tycker jag. :)

2013-09-28 @ 20:24:13
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0