Bra slut på veckan

Varit så uppe i varv senaste veckan typ drömt om jobb och vaknat tidigt i ottan varje morgon. Först när jag ansåg mig klar med ritningarna idag och lämnade jobb typ dog jag helt. Har slappat och fixat lite med hem å tvätt. P lagade middag och nu en ny säsong av X-factor helt perfekt. 
Så konstigt att det är måndag redan imorgon. Vart tig helgen vägen? 

V 30+ nu. Och Gud vad man känner den lille nu! Känner typ hand och fot eller vad det kan vara utanpå magen och det syns verkligen när han rör sig. Fast varje gång han rör sig massor säger jag till p att känna men då slutar han alltid. Antingen är han rädd för honom eller blir han lugn. Vi får väl se sen när han är ute. Börjar längta efter att se och känna honom i verkligheten nu. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0