Tvbänk

Perfekt avslut i soffan denna söndagskväll. Vi har kämpat som dårar känns det som. Jag gillar faktiskt helgprojekt. Började med att Patrik gnäller massa på tvn. Jag lägger till hur mkt jag alltid stört mig på bänken vi haft som tvbänk men som inte ens har gått att putta in till väggen pga massa sladdar bakom. Jag tänker på det varenda dag eftersom det är mitten av huset och det man ser när man kommer in i vår hall typ. 

Med massa grejer vi "behövde" sov vi på saken till lördag och bantade ner det till det vi absolut kan klara oss med. Slutade med en ny vägghängd tvbänk ala Ikea bestå till superpris och ett väggfäste till tvn. Plus ett kort till tvn för att slippa ha en Box (slippa en grej till att koppla plus den e ful) :)
Modigt av mig att gå med på blå luckor. P har spanat in en annan bänk på miljögården för längesen för mkt mer pengar. Jag kör ju alltid säkert(tråkigt) å ville ha vitlaserade träluckor men de var slut så då fick p välja för en gångs skull :P 

Patrik slet hela lördagen och det såg ut som fan i hela hemmet. Men NU är det helt renstädat, inga sladdar och jag har tom vänt på mattan så den ser lite nyare ut. Kan bara sitta hör å njuta nu faktiskt. 

Förutom det har vi varit på kalas och hälsat på pappa och tatte som bjudit på mat. :) två ggr faktiskt. 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0