Outlet

Precis varit på outlet med tatte. Gud det är verkligen farligt att åka på sånna!!! Hem & trädgård. Visst det var mkt till utomhus. Stora bamsekrukor för inga pengar alls men det känns både som fel säsong och lite svårt att få hem. Ingen prio på att köpa det nu dessutom. Det var det väl inte på de grejerna jag köpte heller kanske men man kan inte låta bli! 

Köpte en skänk som jag länge tänkt borde finnas i köket. Men det blev aningen trångt med stolen längst in så antingen får jag flytta bordet lite eller flytta skänken. Jag började med att flytta skänken. Får känna lite på det först. Är alldeles för trött nu för att årka flytta runt å kolla. Gillar iaf allt skarpt. Fyndat bland annat serveringsfat och kakfat för 30 kr styck. Även lite krukor och ramar. Såg en jätte jättefin spegel också döbilligt men fick ge mig med den när jag erkände för mig själv att jag faktiskt inte har en plats för den..

Som om inte det var nog med grejer kom även ellos pyjamaserna till Matti. Nu har han nog sina första kläder som åker på på bb redo. Jätteskönt tyg och en hel body med fötter som ska va super när de är så små. Ska bara tvättas först. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0