Mammagruppträff och goodybag

Hello.
Idag åkte jobb till Bilbao. Kändes lite skumt när alla åkte iväg med sina väskor från kontoret men som tur var jobbade jag bara två timmar till efter de åkt för vi skulle till mvc. 

Alla prover bra och han växer precis som han ska. Hjärtljud på 127 slag i minuten. Vi klämde å kände lite utanpå magen och jag fick lära mig lite mer av vad det är jag känner och hur man vet vilken sida han ligger på. Kul! För jag har undrat ett tag vad jag känner då å då. 

Sedan hade vi ny mammagruppträff efter eftersom vi missade förra. Men tydligen hade några avbokat och någon kom inte så det var bara vi! Men det var ju bra ändå mkt information. Vi fick även goodybag med oss hem. Skulle egentligen vara två olika påsar men ena var slut så vi fick dubbelt. Nu jäklar har vi blöjor och oljor :) och imorgon ska vi på gratis profylaxkurs. Tror vi har hittat det bästa mvc:t!!! 

Vi måste fundera ut vilket BVC vi ska gå till sen. De har ju BVC där vi går nu med men frågan är om det blir meckigt. Ska kolla upp rydebäck också tänkte vi. 

Softig kväll hemma. Satt i lite motiv i de tomma tavlorna nu men måste skaffa en ram till! Typiskt den gick sönder. Idag har städerskan varit här så extra skönt är det. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0