32+5

50 dagar kvar till BF och 21 dagar kvar till mammaledig. känner mig inte helt redo att släppa jobb ännu. Men jag antar det ger sig när man väl är där. Kommer väl inte årka gå upp på morgonen och koncentrera mig till sist ändå. 

Igår var vi på profylaxkurs. En av barnmorskorna på vårt mvc höll den och gav många bra tips och både andning och massage. Känns nyttigt att ha gått den hoppas bara man kommer ihåg allt och använder det där. 

Helt sjukt vad man laddar med info och nedräkning och allt möjligt tills BF dagen. 

Nu ska jag käka fredagslurre med P. Är så sjukt trött idag kommer somna efter känner jag redan nu. 

Här är megapreggots mage 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0