Sista riktiga dagen på jobb avklarad & skruvad dygnsrytm

GODMORGON!
 
Börjar vrida fram dygnet mer å mer. Vakanr ju på nätterna...ligger vaken. Igår fick jag gå upp och käka tom. Hinner ju bli hungrig om man vaknar vid 2 och fortfaradne är vaken vid 5. Konstigt nog är jag inte överdrivet trött på dagarna dock. Efter en rätt dålig natt igår lyckades jag ändå bli tillräckligt rastlös och skurade alla fönster + storstädade hemma och fixade lite ärenden OCH tog en långpromenad. Kanske ska tilläggas att det var första dagen hemma från jobb. Så det kan ju bero på att man är van att köra 190 hela dagarna och även fixa det man ska göra hemma på kvällen sen. Så det kommer väl ta några dagar att varva ner tror jag. Men så skönt det känns nu när allt är "utdelegerat" på jobb. Inget ansvar ligger längre på mig. Hade lite svårt att släppa det först och ville hinna med allt själv.. Men nu när man har lämnat ifrån sig och städat mm så känns det rätt skönt ändå. Men jag kommer sakna det grymt mkt! Har ju inte hunnit bli "trött" på att jobba snarare tvärtom! Var så himla inne i det nu och är ist nojig nu för att man ska glömma bort en massa tills det är dags igen. Kommer sakna alla mina fina kontorsnissar också. Jag hoppas bara att de hittar bland mina grejer för jag lämnade ju lite "mitt i".
 
Med tanke då på att man vaknar på nätterna blir man ju snortrött på kvällarna. Så jag somnar ju rätt tidigt nuförtiden och är van att gå upp 6 varje morgon så nu sitter jag här med min frukost pigg kl 6 en lördagmorgon =)
Det fungerar det med. Rätt mysigt när det är kolsvart ute, dessutom ösreganr det så jag ahr tänt ljus här inne och bäst av allt. Det är städat! =) 
 
Nu är det snart v 38! Galet. 21 dagar kvar exakt. 
Tiden har verkligen sprungit hit. Men antar det är nu den kommer sakta in för att kännas rikgit dryg sista dagarna. Men jag gissar bara. 
 
Vi har iaf packat Mateos väska! Blev ju så när vi väl skaffade en väska så var man ju tvungen att testa den. Patrik har hängt den i hallen vilket kan kännas aningen tidigt:P Men det gör ju inget.  Där kan den ju hänga tills det är dags. Jag ville själv sätta in babyskyddet i bilen så ska väl itne säga något =) Vad gäller mina grejer som jag ska ha med har jag inte alls nån koll.. Har funderingar som säkert är sjukt onödiga men typ som tar man med sig smink??? Eller kommer det ända man tänker på vara att överleva?? Vilka myskläder tar man när inget längre passar? 
 
Anyway... i helgen är det farsdag så jag ska pyssla lite med det. Får finbesök av päronen dessutom. 
 
Måste tillägga att jag har nog världens bästa katter med.
Så fort jag vaknar och går upp kommer båda två som ett litet tåg bakom mig. När jag gick å la mig igen la de sig på varsin sida om mig så nära det bara kunde och precis just nu ligger isa i mitt knä å myser. <3
Bra de passar på för sen blir det trångt!
 
Regn ute tända ljus inne.. + Mateos packade väska haha
 
Tårtan jag bjöd på jobb! =) 
 
Så här såg jag och kalaskulan ut sista dagen på jobb =) v 36+4
 
Och såhär kommer ni väl se mig nu framöver haha
 
 

Kommentarer
Heart Catrin

Jag saknar dig redan - massor! :) Ses snart iaf, kanske lunch i veckan!?
Klappa magen från mig.

2013-11-10 @ 20:43:25
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0