Molande

Uppdatering. 39+2 idag. 4 dagar kvar till BF. Igår på dagen började sammandragningarna riktigt mola när de kom. Jag blev sviiiintrött på dagen och hade lätt kunnat somna om det inte var för att elektrikern var här. Efter han gått var det dags för lunch och ja sen lite fix att sätta upp elementet och sen gick kvällen i ett.. Käkade som faaaan också på kvällen. Herregud vad jag kan äta nu...
 
Hade en rätt kämpig natt då sammandragningarna fortsatte göra ont både i nedre magen och ryggslutet och kom med 10 min mellanrum. Jag klockade dom ett tag vid två tillfällen och tog även en alvedon. Försökte somna och lyckades iaf sova 2 lite längre stunder. Alltid nåt. Nu är jag vaken och inte tröttare än vanligt men de kanske kommer senare.
 
Jo! Lite av slemmis har lossnat med. Så nåt händer ju men samtidigt läser man att de kan ta 20 dagar till ifrån att den lossnat och att den kan tillbakabildas mm.. Men det är ju dags att saker ska hända nu så det går ju på rätt håll. Nu har det iaf lugnat ner sig betydligt. Kommer lite sammandragningar då å då men inte lika intensivt och ofta som inatt.
 
Underhåller mig med att sätta upp lite juljusstakar hemma och bara ta det lungt. Patrik är på jobb idag men kollar in lite då å då =)
 
Tror iaf jag ska ta av nagellacket nu just in case.
 


 

Kommentarer
Heart My

Vet du säkert inte hinner eller pallar men gärna en liiiiiiiten uppdatering :) vill ju höra lite:)

2013-12-01 @ 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0