Kurs på jobb och gnäll

Hej hej. 
Ligger inne på sängen med isa medan det är fotboll på tv. Börjar bli lite drygt nu att va gravid när hela kroppen börjar bli sliten. Tung och kan knappt gå emrllanåt. Börjat ila och hugga till där nere typ när han rör sig också. Å ryggen känns inte behaglig alls! Inte sammandragningarna heller för den delen. Vaknar på natten för de gör ont om man ligger fel när de kommer. Helt sjöblöt blir msn också. Så nu har jag gnällt av mig lite ! :)

Var inne en sväng på jobb idag för det var en liten kurs på 3 timmar. Kändes som de inte skulle va nåt svårt att gå på men kunde knappt gå till bussen... Som jag såklart missade eftersom mitt tempo var lite för långsamt. Så p körde mig in. Men att sitta 3 h på en p samma stol var inte najs. Speciellt inte när det kommer sammandragning eller när han rör sig kraftigt. Stannade till lunch och käkade med C sen fick de bli hemfärd igen! Skönt var det för jag deckade i soffan nästan direkt sen :) 

Har nog blivit rätt stor nu för många kommenterade att nu jävlar såg jag gravid ut typ. Inte som innan då magen var rätt liten. Å de stämmer nog! 

På fredag är det mvc igen hoppas på sista. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0