Fars dag och packlistan

Idag firade vi fars dag med en lång mysig fika hos päronen. Hade kunnat sitta där hela kvällen men med blöt tvätt i maskinen hemma mm fick vi ta resten av kvällen hemma. Bakade iaf nyttiga bollar som jag vet att de gillar. 

Förövrigt har jag nu tagit tag i packlistan och skrivit ner lite. Tänker att jag absolut inte vilö glömma något i stundens hetta som typ hårborste eller totteband som är skitjobbigt att va utan! 

Och efter den här kvällen med massa sammandragningar.. Nej inga sånna som gör ont utan vanliga normala som man kan ha länge innan så satte vi ändå kameran på laddning så den iaf är klar. 

Rekord på hur länge jag varit vaken idag tror jag. Kl är 21.46 å jag är fortfarande pigg?! :) det säger ju en del om de andra kvällarna :) 



 

Kommentarer
Heart My

Hahahahahahaha bästa är sista snacks och smoothie! Typisk dig! Se till att han kommer ut ni jag vill träffa honom!

2013-11-11 @ 00:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0