Rabarberpaj!

Helt död har jag varit idag. Träffade My & soffan igår och käkade lite thai. Jättetrevligt som alltid! Helt klarvaken när jag var där men så fort jag satte mig i bilen å skulle hem slocknade jag nästan. Alltid så trött på kvällarna:)

Idag har jag, trots att hela kroppen och huvudet protesterat, städat i stort sett hela huset. Äntligen skurat golven som behövdes. Har även tvingat p att rensa vaskavloppet som var helt stopp. Har fixat lite i trädgården och även gjort rabarber-hallon-jordgubb-blåbärspaj!! På årets första egna rabarber och lite bärrester vi hade hemma. God blev den iaf!

Och nu börjar klockan närma sig halv 9 och jag ska gå å natta mig så att det bara är till att somna när tröttheten slår till! Nighty

Pajen! Innan smuldegen kom på då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0