V 15+3

Som rubriken lyder är jag idag i vecka 15+3. Känner egentligen inte av det då mycket än mer än att man känner sig som när man är lite svälld över magen. Men typ bara när man har kläder så det syns och känns. Men det kommer säkert snart.

Har börjat få jättevarma fötter på kvällarna när jag lägger mig. Skitkonstigt. Barnmorskan sa att jag behövde stödstrumpor men de är ju inte svullna!? Och alla säger att stödstrumpor är jättevarma. Gud det känns bara så sjukt att ens säga stödstrumpor. Är fortfarande lite i denial ibland att man ska växa massa mm.

Patrik är iaf helt övertygad om att det är en pojke nu. Här är hans bevisbild:)


Kommentarer
Heart Catrin

Åh, där har vi magen! Klappa den från mig! :)
Ska bli spännande att följa.

2013-06-01 @ 21:54:24
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0