Sparkar!

Jag eller Vi har börjat känna sparkar från den lille! Jag gissar att jag känt dom ett tag men när man även känner med handen utanför magen vågar man mer tro på det. På RUL gick vi reda på att moderkakan låg i bakvägg och det ska tydligen vara lättare att känna sparkarna tidigt då läste jag. Och just den kvällen la jag min hand på magen och visst rörde den sig! Patrik kunde också känna och det var lätt för mig att bekräfta när han tyckte han lände något. Men den är inte så stark av sig ännu. Har bara gått någon dag men hittills har den varit mest aktiv på kvällen och lite på förmiddagen. Eller är det då jag haft tid att känna efter :) Det är roligt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0