RUL

Vi var äntligen på rutinultraljud den 4/7. Vi var hos Vera som jag tyckte var bra men ganska tystlåten. Man vill ju inte heller störa och fråga för det är väldigt viktigt att allt blir rätt så vi var tysta och lät henne koncentrera sig ist. Bebisen låg långt nedsjunken i livmodern fast den hade massa mer plats. Jag fick därför hålla på att skaka på mig så den skulle flytta sig lite men utan resultat. Den verkade ha det för bra där den låg. Som tur var lyckades hon mäta allt ändå men när vi i slutet skulle leta reda på vad det var för kön på krabaten såg vi att den låg med navelsträngen mellan benen också. Jag hade tänkt erbjuds mig att skaka en rejäl sista gång men innan jag visste ordet sv hade hon stängt av allting och tagit av sina handskar så det var inte mkt att be för.

Vi är jätteglada att allt såg bra ut med bebisen och har tillochmed funderat på om inte det räcker med information. Men jag är nog lite för nyfiken trots allt och vill gärna veta. Så vi har bokat en tid på Emma Ultraljudsklinik i Malmö på söndag och hoppas verkligen det ska gå bra då!! Håll gärna tummarna.

Vi fick några kort med oss nu också. Två i 3D och en i 2D.


Kommentarer
Heart My

Hahahahahaha helvete vad jag skrattar!!! "Jag funderade på att erbjuda mig att skaka rejält en sista gång" jag dör så kul!!!

2013-07-06 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0