Utflykt

Hej hej. 
Idag gjorde vi en liten "utflykt" till centersyd hela familjen för att fixa lite ärenden. P gjorde verkligen en super insats igår själv och sprang runt och fixade saker jag skrivit till honom. Man är ju inte lika flexibel nuförtiden men det gör inget. Kan iaf tipsa alla om centersyd om man ska handla i dom vanliga butikerna. Var typ 20 pers på hela stället nästan. Annat är det nog på väla dessa tider. 

Det gick bra för han är ju världens snällaste som somnade i bilen på väg dit och väl hemma igen fick jag väcka honom för han måste ju sova nåt inatt med!! Så jag slapp bekymret med var jag skulle amma om han vaknade hungrig. 

Vi har fått se massor av leenden av honom med. Kan vara för han har lite fisar på g eller för han tycker vi är roliga vet inte men supersöta är dom iaf. Har inte haft kameran framme när det hänt än tyvärr.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0