Promenad igen

Såklart vaknade han 3 min senare från det att jag la mig i sängen! Nu ligger jag här igen och ger isa lite alonetime. Idag gick hennes gräns och hon har verkligen skällt ut mig så får passa på att mysa en stund med henne med. Var precis på promenadtur igen. Gud måste träna bäckenbotten känner jag. Helt obehagligt att röra så mkt på sig. Men de är nog nyttigt ändå. 

Imorgon kommer städerskan hit och redan kl 8 på morgonen! Jag vill gärna få städat men känner inte för att sitta här med tuttarna i vädret under tiden. Ska därför fly hem till tatte en stund och Patrik tar Leo till veterinären under tiden. (Vaccination). 

Ja vi får se hur det går....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0