Lördagsslappe

Lördag idag och det är varmt blåsigt ute och senare ska det dra in åskväder. Jag gillar sånna här dagar och just nu passar jag på att njuta litrar sol och värme med en kall iskaffe och lite kakor :)

Lite senare ska vi iväg till Göteborg och käka middag hos Patriks kompis med familj. Svårt att veta hur man klär sig när det först ska vara 30 sen 20...

Ligger och funderar på tapeter till mateos rum. Får se om vi gör vid det innan han kommer eller senare. Som det ser ut nu blir det nog senare för tapeten jag siktat in mig på har utgått!! :( och den gjorde det precis! Så typiskt.

Igår var vi hos Catrin min kollega som bor så himla mysigt ute i skogen utanför hjärnarp. Helt annan miljö än vad man är van vid och så lungt och mysigt och grönt :) förutom deras vilda och söta kids såklart. Nä de var jättesnälla de med. Dessutom har Patrik kärat ner sig totalt i deras uterum så de blir kanske åt det hållet här med, who knows. :)


Kommentarer
Heart Catrin

Klart ni ska ha uterum! ;) Har snickare att rekommendera isf!
Kul att ha er här, lite ångest för kakan dock... Men det får jag väl leva med. :)

2013-08-03 @ 21:39:21
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0