Härlig höstmorgon

Hej hej.
Här sitter jag uppe i ottan. Okej nu är klockan snart halv 10 men jag vaknade redan innan 7! Jisses. Var ändå en sväng i Malmö å hämtade tomten som missade sista tåget i natt också. Lite nervig var jag att köra men hade ju ej druckit mer än 1½ glas vin å en kalua ganska tidigt på kvällen. Det gick iaf bra som tur var.

Varit helt pigg ända sen jag vakna har tom bakat bullar!! Fast saknade alldeles för mkt ingridienser så de blev inge bra tyvärr.. ist för fil tog jag mjölk, ist för bakpulver tog jag bikarbonat och hmm ja nåt mer.. inte att rekomendera iaf.

Tittar på alla bilder från igår. Jeklar vad alla gick loss på insta ;D Sparade dom för jag tyckte de var kul. Trevligt var det igår! Och tack igen för limeträdet. Jag bytade plats på den imorse och såg ju att där satt en LIME på! Coolt!

Och appen Adam itroducerade för oss. Roligaste på länge. Toca boca hairsalon. Visade P när vi kom hem och han gick helt loss på den också. Satt och gjorde två gubbar innan vi ens fatta vad vi egentligen satt å höll på med. Ja sjukt rolig app. :D

Lite pics från imorse och igår. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0