En mysig fredagkväll

 

Igår korka vi upp en flarra vin och tittade på x-factor. Inte den svenska utan usa, den där britney spears sitter i juryn. Sverige kan ju slänge sig i väggen när det kommer till det. Jag tröttnade efter 10 min när jag skulle se den en gång. :) Så egentligen har jag inte gett den en ärlig chans och borde därför inte uttrycka mig. =)

 

Innan dess hade vi nån slags hip hop lektion och massa om eminem. Som my skrev för nån dag sen kan vi också bara heeelt snöa in på ett ämne och youtuba, googla allt om det. Ikväll var det sjukdomen bipolär och eminem typ ;)

 

Kommentarer
Heart Sara

Det jag tänkte när jag kollade på bilderna där dina fötter ligger lite halvt slappt och kungligt korsade är 3 ord; Like a BOSS!!!

2012-11-04 @ 12:59:31
URL: http://vedno.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0