Garderoben Pax

Tänkte jag skulle visa att jag lagt in kläderna i garderoben!
OJ vad skönt med mycket utrymme!! Innan har vi ju haft lite kläder i tvättstugan och lite i de gamla skröppliga garderoberna som inte rymmer alls mycket.
För övrigt är vårt sovrum fortfarande rätt "naket". Behöver sänglampor, tavlor ovanför sängen gardiner, mm som komm er värma upp å ge lite färg. Har ganska klara ideer redan ska visa min inspo sen. Och sängen ska inte rikgit vara så puttinuttig (även om jag gillar det också) som den är nu utan lexington-känsla!
Jag kan iaf aldrig få för många påslakan.. det bara är nåt med mig och dom jag ser nya jag vill ha hela tiden. Dock har vi ej haft så stort täcke som vi har nu så länge så har bara hunnit samla på mig 3 st plus ett juligt. Så de är väl inte så farligt egentligen.
Garderoben "stängd"
Har lagt in en korg ENBART för att det alltid är en katt som sover i min garderob konstigt nog. :) Har lagt en galge i den andra så den ska förbli orörd.
Ett försök att visa golvet lite mer. Blir inte riktigt rätt på bild ändå.. Det är mer "såpa" känsla över det. Tycker jag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0