Fondtapet sovrum!

Förstår knappt vad som hänt, innan var jag anti fondväggar. Hade fått för mig att de var typsikt svensson men jag måste medge att de kan verkligen förändra ett rum till det bättre. Speciellt om man inte har möbler som sticker ut och syns eller om man bara är grym inredare helt enkelt ;)
Så med start söndag kväll, fortsättning måndag kväll kl 9 efter ett riktigt trevligt besök av lisa & dafina och av grannarna för att planera framtida eldragningar, och till slut ikväll har vi tapetserat sovrummet! puuh.

Nu ska jag "vila" tills på fredag då vi kör igen!! Hämtade tapeterna till nästa rum idag hihi

SÖNDAG - start. Nu kommer jag säkert få höra ett å annat för jag la upp denna bilden men de var faktiskt bara den jag hade! Tapeten är gråblå väldigt lugn och harmonisk känsla i paisley mönster, eller som patrik säger.. fostertapeten. Efter man hört det senare är de ju svårt att titta på den utan att föreställa sig det haha men vi gillar den båda ändå! Hittade den hos en favvebloggare.
MÅNDAG - Fick avsluta i mitten och sova med utdragen säng mitt i kaoset. ps.. nu är lampan också på plats! Dock behövs gardiner & sänglampor! Men ser ni hur mycket bättre sängramen poppar ut nu mot en annan bakgrund? I LIKE
TISDAG (IDAG) - sista våden satt. CHECK!! Helrumsbild kommer när de är lite "finare" i rummet :P

Kommentarer
Heart Lisa

hahahahahaa jag skrattade så jag nästan DOG!!!! Fostertapet hahahahaha helt galet och sååå SANT, hade aldrig tänkt på det om du/Patrik aldrig sagt det!! =D Skulle även kunna kallas livmoderväggen hahahaha asså jag dööör!!

Men den är sjukt fin och som du säger så poppar sängramen ut skit snyggt!! Ni är ena riktiga inredare ni...ja och renoverare också för den delen =)

2012-05-30 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0