Två väggar nere, one to go..

Såhär glad är jag idag, fast egentligen ligger jag helt död i soffan :)
Dagens jobb:
Vi har rivit ner gips i köket eftersom det satt kakel mm och massa annat mög så blir det lättare att byta hela gipsen.
Vi har rivit en till vägg!! Kan man väl kalla det tror jag. Blev SÅ mycket ljusare redan.
Blev en sväng till tippen som vanligt, vi har varit där typ varje helg minst en runda. Snacka om stammisar.
Nu är det inte mkt kvar innan vi lämnar över nyklarna till snickaren som tar över. Längtar

Riktigt CP-trött här soffan syns rätt rejält på ögonen, men försöker se EM eller nja jag kollar datorn men P skriker som en dåre brevid. Spanien spelar ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0