Zara baby

Onsdag idag. Ligger i soffan å ser lite idol medan det är full aktivitet i magen. Skönt att bara slappa efter att ha städat och gått en kvällspromenad. Men det känns att det är höst. Kolsvart ute redan kl 8 och känns som kvällen går mot sitt slut.

Har hittat ett nytt favveställe för kläder till småttingar nu förutom newbie från kapphal är jag helt kär i zaras höst kollektion till barn. Tyvärr är minsta storleken till 3 månader :( jag är lite kluven för jag både älskar små söta färgglada kläder med typ djurprints mm samtidigt som jag tycker det är coolt med mer "vuxenkläder" till bebisar. Kanske för allt i ministorlek är sött så det kvittar nästan vad det är :D

Titta bara. Tänk dig storlek xxxxxxxxxxs på dessa. Sött.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0