Mellandagsrea

Vi gjorde det! Gav oss in till väla i uppdrag på en ny vinterjacka åt mig. Har haft min gamla i 4-5 år och dragkedjan har gått sönder. Den känns även något liten och jag saknar vissa saker på den annars har det varit en riktig toppenjacka!! 

Trodde aldrig vi skulle hitta en eftersom min storlek alltid brukar va slut men det fanns några och efter att ha spanat i några olika butiker hittade vi den perfekta på g-star! Nu kan jag gå massa promenader med Matti utan att frysa eller se ut som jag letar efter en skidbacke. 

Måste bara uppdatera att Matti skrattar och är väldigt stark i nacken redan för bara en månad. 



Kommentarer
Heart Sanna

Grannen är här och smyger men lyckas inte kommentera alltid. Låter hur mysigt som helst. Börjar allt längta efter att vår knodd kommer nu. Kram

2013-12-30 @ 10:09:04
URL: http://sannasdittochdatt.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0