Nyårsafton

Blev en lugn nyår med tre rätters middag hemma. Patriks kompis kom också. Vi försökte lyxa till menyn lite med pilgrimsmusslor till förrätt, lammstek med rotfruktsgratäng till huvudrätt och vit chokladmousse med bär till efterrätt. Det blev väldigt gott alltihop. 

Sen att inte alla kan sitta vid bords samtidigt hela tiden börjar man bli van vid. Just nu vill mateo helst bli buren så mycket det bara går. Speciellt på kvällarna när han är trött och har lite ont i magen. På bilden kan man se hur vi äter frukost. :D

Men eftersom mateo hade lite svårt för att komma till ro på kvällen, han somnade flera ggr men vaknade när man la honom eller gick med honom. Var nog för mkt dom hände runt omkring. Tillslut somnade han i sovrummet som var nedsläckt och då la jag mig med honom med. Kl 11. Haha sömn = prio! Halvsov bara så hörde alla raketer på 12. Patrik och Zlatan stack ut med champagne och kollade. Kände lite att jag ville hänga på men att väcka honom igen och sen inte veta när han somnar igen var inte värt :) så jag lyssnade ist. Jävlar vad det small! Tänkte på djuren med, och Leo var livrädd och gömde dig under sängen. 

Snart BVC igen. Då ska han även mätas. Jag tror han är ca 53 nu. Han kan precis ha 50 storlekarna men använder även 56 som sitter lite skönare på. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0