Vakenfis

Här ligger vi vakna.. Jag å mateo. 
Tydligen tyckte han det var dags att vakna kl 2, sen 3, sen 4 och ja kl 5 kunde man lika gärna gå upp helt och hållet tydligen. Fast man smälter lite när man öppnar ögonen och han ligger typ 1 dm brevid mig och stor smilar och "pratar". Försökte ligga kvar så länge som möjligt men tillsist tyckte han ju det var skittråkigt och för att inte störa p som sov ( ja det kommer ju bli byte sen om nån timme!) så gick vi upp lite och testade gymmet. 

Typiskt jag som hade hoppats på att få sova inatt! 

Nu ligger vi i sängen igen. Eller jag halvsitter och han ligger på hela mig typ. Men.. Det är nog så vi får försöka ligga om man ska få någon mer sömn denna "natt-morgon". Flyttar jag honom vaknar han direkt =\





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0