V 32, exakt 2 månader kvar

Måndag. Ny vecka vilket är rätt skönt. Startar ju varje måndag med yoga också vilket är en perfekt start på veckan! Funderar just nu på om det är värt att gå en omgång till. Har bara 2 ggr kvar så det känns ju lite så. Men sen hinner jag kanske inte gå alla. 

V 32 nu redan! Magen verkligen "gungar" när han rör sig nu. Får hålla händerna för ibland för det känns som det ser lite för knäppt ut :)
Det var tom en på yogan som frågade vilken vecka jag var i å hur länge magen rört sig så. Hon var impad för det syntes tom genom en tjock stickad tröja som jag hade på mig. Men såhär jättetydligt har han bara rört sig senaste veckan tycker jag. Och hon var i v 29 så de kommer väl snart :) 

En annan sak. Fick tvinga p att fixa tånaglarna haha. Ooooh nu börjar det bli lite svårare att böja sig ner. 

Sova också för den delen. Massa gnäll nu men ligger skönt när jag ska somna och vi ska inte ens prata om hur skönt det är på morgonen MEN mitt i natten sådär vid halv 3 kan jag omöjligt sova. Allt e obekvämt och det bara hår inte. 2 nätter har det varit så nu och jag hoppas inte det blir samma inatt igen. 











Kommentarer
Heart Catrin

Vilken pli du har på honom! ;)

Fina kulan. Ska bli spännande att få träffa filuren där inne!

2013-10-01 @ 22:47:14
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0