Namn..

Namnfunderingar pågår för fullt i mitt huvud. Mateo fastnade vi båda för tidigt och har blivit tilltalsnamn på honom nu i magen. Men jag har börjat vidga mig lite och känner även på lite andra namn. Men samtidigt känns det jättefel att släppa mateo. Vad händer med det namnet då? Mateo är även det ända namnet vi båda är helt överens om :)

Här är andra funderingar som vi inte är överens om :D

Ps fick fota min dator för hela hängde sig som vanligt. Den behöver verkligen in på rehab!!!!


Kommentarer
Heart Lisa

Jättefina namn allihop!! Är det endast dina förslag el gemensamma tänkbara (om än inte favoriter)?

2013-09-02 @ 23:25:53
Heart Lisa

Jättefina namn allihop!! Är det endast dina förslag el gemensamma tänkbara (om än inte favoriter)?

2013-09-02 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0