Målat & sushi

Tillbaka i soffan..
Precis tryckt i mig massa hemmagjorda supergoda sushibitar. Så mkt bättre med hemmagjorda speciellt nu när man inte kan äta vilka som helst. 

Bästa var den med tonfisk, avokado, gurka, och Patriks specialare vitlöks-chili-majonäs på. Mmmm så gott det blev! 

Vi hann faktiskt måla klart rummet! Målade nästan 4 ggr och färgen räckte precis!!! Kanske att man skulle haft lite till så man kunde målat två ggr blått nu fick vi dutta lite ist där det behövdes. Och jaaa jag är ju inte en målare det märks så Patrik ska fixa mina kanter också för han var inte nöjd haha. Men men. Ser fram emot att se rummet i dagsljus (eller kanske jag inte vill det haha) men jo. Kul att ställa tillbaka allt och äntligen sätta upp mina tavlor och vimpel. Wi wi wi :) 

Fattar inte att klockan är halv 8. Är helt död. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0