Skäralid

Godmorgon!
Här ligger jag vaken i sängen sen kl 05 en söndag. Sjukt onödigt om du frågar mig men det är så svårt att bestämma att man ska sova. Har iaf Isa som sällskap som ligger på min mage. Får se hur länge hon årkar för mateo sparkar massa under henne. 

Igår var vi på skäralids nationalpark med familjen. Gick en mysig promenad genom skogen och upp på toppen och ner igen. Tur det var långsamt tempo :) verkligen fint med alla färger på träden och supermysigt. Vi käkade lyxig mat och tog en äppelkaksfika i solen efteråt. 

Idag är det söndag och jag har stora planer på att baka en tårta till Patrik som fyller år imorgon! Tänkte ge mig på något jag aldrig testat innan så hoppas det går bra. Nu ska jag bara vänta 2 timmar till till Coop eller Ica öppnar. Jag hoppas det är 8. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0