Räddat barn idag

Hann med lite hemmasysslor sedan kom pappa å hämtade mig med en hyrd elbil! Kul att ha åkt en sådan. Förstod först inte att den var på när han började köra. Helt tyst var den. :) 

Sen intog släkten Sellergren hela stan med bössor:) måste sett kul ut för de som känner oss att de hittade oss i alla hörn av stan. 

En välbehövlig varm fika på det med en riktig varm choklad med grädde och marshmallows, sjukt god!! Och trevligt sällskap tom lilla lova var med. Iklädd Sötaste björndressen som jag bara äääälskar å måste ha. Velat ha den långt innan jag ens ville ha barn haha. Lät lite konstigt kanske. :D

Nu blir det kvällsmys om bara Patrik slutar se fotboll för det ingår inte i min lördagkväll! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0