Fogis i v 33

Nu har jag gått och blivit "fogis" som det kallas på yogan. Foglossning menar jag. Trodde det var tillfälligt och att det kom för att jag råkat överanstränga mig lite men verkar inte så. Gör ju inte ont hela tiden men rör jag mig fel å belastar bäckenet fel hugger det till. Kan inte längre gå i mitt vanliga tempo utan får gå helt långsamt. Men sålänge det inte blir värre är detta inte så farligt trots allt. 

Börjat få rejäla sparkar av Matti nu med. Han har ju sparkat mkt å länge men nu kan de va ganska hårda och stora så magen verkligen hoppar ut och formar sig efter honom. Nästan så man kan greppa om foten känns det som. 

Imorgon åker jobb till Bilbao. Ska försöka få p att jobba hemifrån så han kan sitta på mitt kontor och jobba med mig. :) blir ju lite ensamt annars.. 

Ska försöka komma i sov-humör nu, det brukar ju inte gå så bra att sova längre...  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0