V 35+6

Hej igen. Längesen jag skrev men har haft så himla mkt på sistone så har faktiskt inte årkat. Men nu tänkte jag uppdatera lite igen. 
 
Imorgon går jag in i v 37 alltså 36+0. Vi var hos BM i går som kände på magen och huvudet är nu fixerat! Det är en milstolpe i graviditeten sa hon och att hon trodde inte jag skulle gå över tiden men heller inte föda just nu. Alltså trodde hon att han skulle komma när jan är väntad. 
 
Egentligen skulle jag jobbat sista dagen igår men blir iaf till onsdag nästa vecka med. Sen får vi se. Jag håller det väldigt öppet. Skönt att fylla dagarna men på sistone har jag haft svårt att sova och blur väldigt trött i ryggen mm på dagarna så man vill ju inte plågas. Sen är det lite småstressigt på jobb så det kan va svårt att ta det lugnt där med. 
 
Idag har Lisa, Karin, dafina och lille Ellion varit här och fikat. Så kul att träffa dom igen och nya tillskottet som redan hunnit bli 5,5 månad!! Vi var ju uppe å hälsade på dagen innan han föddes senast. Så vi missade honom precis :) 
 
Igår käkade jag, My och soffan thai på stan. Lika trevligt som alltid och jag fick en liten födelsedagspresent av My med massa goda doftsaker som jag har spritt i hemmet nu :) 
 
Annars är nog alla kläder tvättade och filtar.. Ingen väska packad än men har börjat fundera lite. Funderingar går också på en skötväska och blöjhink som nog kan va bra att ha. 
 
Funderar med på vad jag ska hitta på när jag går gemma och väntar förutom att vila å så då såklart. Ska göra en liten lista tänkte jag så jag inte blir rastlös ;) 
 
Några saker är
∙ gå promenader
∙ tvätta fönster 
∙ sätta upp hyllor
∙ fixa element, lampa och el i M's rum
∙ laga matlådor och baka
∙kanske gå till frissan
 
Nu ska vi äta långkok igen :) höstgrytor är verkligen najs! Och titta på blacklist ny bra serie som rekommenderas. 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0