"Sista veckan" v 40

Då var veckan äntligen kommen. Sjuka är att de känns lika långt kvar nu som för 3 månader sen. Men det är väl för att man inte vet om han kommer nu eller om 3 veckor. 

Det har helt klart blivit tyngre senaste veckan. Det lixom "ilar" lite och känns i jumskarna typ bäckenet att man är mkt svagare å att nåt hänger där lixom. Jobbigare att sova med. Vissa nätter kissar man som fan andra har jag ont i ryggen eller nåt annat. Men ska inte klaga. Andra verkar ha det värre och jag mår fortfarande väldigt bra. 

Var hos barnmorskan i fredags och vi bokade in nästa fredag också. Hon trodde vi sågs då och kanske en gång till efter det. Fast jag fick ju lite info ändå  som att se till att ej ha nagellack på när man åker in och ta av smycken mm. 

Tar det rätt lungt om dagarna nu. Sover lite och plockar i hemmet. Patrik har varit hemma rätt mkt med vilket är trevligt :) 

Just nu har vi lagat första storkoket som vi tänkte frysa in i lite mindre portioner. Vegetarisk lasagne och köttfärssås blev det. 

Härligt väder har det varit i helgen. Igår var det totalt vindstilla och vi gick tom på stranden och kastade macka:) idag blåste det kallare men ändå helt ok. 

Åkte å storhandlade direkt på morgonen idag. Ok jag hann såklart äta lite innan men efter gjorde vi en stor brunch hemma och kollade xfactor. Myyysiiit. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0