Just thursday..

Hej torsdag!
Idag har jag faktiskt gjort det jag borde nu. Sovit på dagen. Så skönt fast vaknade precis av att ryggen smärtar... Var kanske inte tipp topp att ligga i soffan trots allt. Ååh tänk om man haft divanfåtöljen nu ist ;) 

Redan hungrig igen med. Helt sjukt... 
Blev inget Lund igår blev ist en fika på jobb som var trevligt. Passade på att ha mitt utvecklingssamtal med även om det är svårt att utvecklas så mkt just nu :/ 

Idag har P jobbat hemma. Det är både mysigt och frustrerande. Han går ju in å jobb mode då å då och då får man ju inte ens kontakt fast det får man ju acceptera. :) iaf trevligt när han pausar å vi kan ta en promenad. Guud vad man går som en tant nu. Försöktebeskriva för p hur det kändes å det blev väl typ som tänk dig att du har ett tungt skidställ på dig och gärna snowboard boots och en tung ryggsäck på magen samtidigt som du har käkat 10 port mat och är dööö kissig typ. Ungefär så! :) 

Har skrivit en lista på saker som skulle behövas hemma.. Hmm
Har också bokat en rejäl tid hos frissan där jag tänkte fylla igen utväxten å klippa topparna. Det besöket lär ju inte ske på ett tag sen. 

Sammandragningarna fortsätter.. Hoppas livmodern är riktigt stark sen när det är på riktigt så det bara säger plopp. Yeaaaah riiiight!! 

Söta katter... Dom tror nog det är massa leksaker och kojor till dom.. Hmm njäe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0