Glöggträffar

Igår skulle vi ju in till stan första gången. Vi hade tur och kunde tajma så vi kunde åka med pappa(morfar) in. Dock var den glöggträffen med mvc inte vad jag tänkt mig. Trevligt och så men där var inte några från min grupp så ingen jag kände . Tydligen ska vi ha en separat frukost den 17e så det är ju den jag vill gå på.  Vi var därför bara där en kort stund medans pappa gjorde lite ärenden sen åkte vi med honom igen och lunchade och hälsade på diddi & gegge. Jättemycket mysigare var det och mateo fick träffa dom lite äntligen. 

Idag hade vi besök av bästa tanterna My och Sofia. ;) 
Fikade kakor och glögg och mateo stortrivdes hos båda två. Somnade även en lång stund i mys famn. Andra roliga nyheter delades också. 





Kommentarer
Heart My

Haha tanterna!!

2013-12-15 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0