vecka 24+3

Och på typ knappt en vecka blev jag dubbelt så stor! Så här såg jag inte (eller kände inte mig iaf) ut när jag var på brunch med Sofia i fredags.

Det kommer väl växtpeioder hoppas jag så att det inte fortsätter i denna takten hela vägen för då kommer jag va stor som ett trevåningshus!

Var hos barnmorskan i måndags och tog lite prover. Alla värden var bra, skönt. Inga järntabletter behövs, skönt. Nästa gång vi ska dit är om några veckor och då ska vi på föräldragruppträff och prata om den där hemska förlossningen. Sen är det dags för glukosprov å då får man inte äta något sen kvällen innan och ska dricka ett glas med sockerlösning på morgonen och sen vänta 2 timmar. SEN får man frukost.. Det kommer bli vid halv 11 och jag kommer DÖ! Asså klarar mig typ inte utan frukost!

Här kommer iaf bilden på dagens mage med dom supersexiga? Nä men supersköna!! Byxorna på.

Kontoret håller sakta på att förändras in till babyrum men det kommer väl ta sitt lilla tag. Ska ju gå hemma några veckor innan det är dags å då kan jag pyssla i massor. Eller ligga i soffan och beklaga mig vilket det säkert blir. Hur som helst hittade jag ett skötbord på blocket som blev perfekt och säng på det så är vi en bra bit på vägen. Fördelen att börja i tid är att man hinner jämföra priser och se om något bra dyker upp på just blocket. Sen vill man ju inte ha allt till sista månaden kvar att fixa heller. Värsta stress.

Det var min lilla uppdatering idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0