Mitt i natten

Gick å la mig grymt mkt i tid bara för jag kände att jag behövde sömn.. Men nu ligger jag ändå här vaken mitt i natten och kan inte sova. Läste precis att det var vanligt att vara orolig på natten fast jag är ju inte det över barnet utan helt sjukt ligger jag å tänker på att vi har datorn igång. Tänker på pris, värme å ljudet stör! Vet inte varför men just nu stör det mig skitmkt å jag kommer förmodligen tycka det är en bagatell imorgonbitti som vanligt när jag får mina nattnojjor. Har hänt att jag oroat mig över att inte ha några strumpor eller liknande förut med och inte kunnat sova fast jag haft det såklart.. Aja

Får väl försöka ignorera det och somna innan nästa oro börjar - att man inte ska hinna sova innan man ska upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0