Gravidyoga

Usch först och främst har denna dagen inte varit tipp topp. Seg dom attan imorse sen fullt ös på jobb å huvudvärk på det.

Men yogan som började idag var iaf nåt att se fram emot. Kändes jättebra och tror det kommer va kul och nyttigt att gå. Kul att Vanessa från gamla konnetiden också ska gå och en från min föräldragrupp. Kändes dock väldigt speciellt att hänga med massa preggos. Har inte fattat att jag är en av dom och så många på samma plats också.

Såklart kom ställningen jag hatar när man ska stå upp sen böja ryggen så man når med händerna i golvet. Man fick ha klossar som hjälp om man ej nådde. Jag fick ha dom högsta och nådde knappt ändå! Men däremot en annan ställning när man ska sitta dom om man bajsar på golvet typ var jag en av dom bästa (tror jag) kan ju va så att jag gjorde helt fel också:) Kanske inte den ställningen man vill visa upp för att imponera dock men det var en bra förlossningställning tydligen.


Två till mysiga pics från sommarfesten i fredags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0