Stökig hall

Nu har vi jobbat & tapetserat konstant = inte tvättat! Så den här helgen har gått till 7 maskiner tvätt!
Nu hoppas jag inte det dröjer lika länge till nästa gång!! :)
Nu håller vi tummarna att allt går som det ska imorgon sedan är det full fart att riva upp golvklinkern som ni ser nedan!
Förutom tvättat har vi haft en riktig social helg.
Idag var vi på vår första konfirmation också. Mycket fint :)
Pappi å M var förbi. ps. vad händer med golvet? :) Jag var kanske lite för ofokuserad känner jag.
Sen kom C i röda fanan, kul! Och med det skrivet kom jag på att jag måste vattna mina kryddor!

Kommentarer
Heart Frida H

Åh, älskade tvättmaskiner! Tänk om ni bott i en lgh med tvättstuga?! BLÖRK! Det är fan den bästa vardagslyxen. Tvättmaskin/torktumlare och/eller diskmaskin! En diskmaskin står överst på min "vill ha av dyra grejer"-lista. Är så sugen att köpa en för skattepengarna. Då skulle jag få ett nytt kök liksom. Aldrig se disk och få använda ytan där diskstället står till annat.. speciellt för mig som bakar så mycket så måste jag plocka undan allt när jag går igång!

2012-05-13 @ 21:16:07
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Heart Caroline

Släpptes det en bomb i hallen efter att jag hade gått eller?:)

Det var jättekul att få se ert hus, äntligen! Kommer upp och spanar igen snart!

2012-05-14 @ 12:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0