Blomsterpiffning

Farligt att bo så nära plantagen! Fast det är kul för jag har ju aldrig riktigt brytt mig om blommor men endå tyckt de varit kul att kolla å fint att ha hemma. Bara aldrig lagt tid på det. Men nu är de ju riktigt kul! Och ännu roligare när man bara kan dra en liten sväng dit utan att de är minsta jobbigt å meckigt. Skaffade lite till sovrumsfönstret. Där är en tredje växt med men den hamnade på ett annat ställe precis när kortet togs.
Jag flyttar om hela tiden.. :)
Fortfarande lite tomt men gardiner ska beställas och resten när man har vägarna förbi IKEA nästa gång.
Det blir nog bra..
Jag ÄLSKAR iaf huset med fönstren & hjärtat och de är magiskt mysigt när det är tänt på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0