Slappsöndag

Idag har vi inte gjort många knop. Men det är väl helt okej eftersom det var full fart igår. Jättetrevligt var det och fick massa fint som tex traktörpanna som vi behövt ett tag nu, en jättegod julig must att mysa med i vinter, ett babygym, irislights som jag velat ha hur länge som helst och lite till. 

Allt gick så smidigt fast vi var rätt många men nog mkt tack vare att både Frida och tatte hjälpte till att baka. Det ända jag gjorde var muffins så verkligen supertack för hjälpen. Önskar det blev mer över för det var så gott! 

Har gått loss lite på ljusslingan haha. Började hänga upp den igår men fick tygla mig lite eftersom Patrik och Zlatan kollade på en superviktig match:/
Har testat lite olika platser utom den jag tror det blir :) men har ingen sladd som når dit än. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0