vecka 28

Välkommen vecka 28!
Då var det dags för växtspurten att sätta fart. Pjuuh.
Redan startat med att han kan nu lägga sig på något sätt så det blir värsta trycket mot lungorna. Jag kan ju andas men det känns smått obehagligt precis som nån skulle luta sig på ens bröstkorg. Som tur är har det bara varit stundvis och inte hela tiden som jag läst att vissa verkar ha. Får hoppas det fortsätter så.

Den älskade krampen i benet har jag haft igen. Tror det är 4e gången något nu och det är fortfarande lika fördjävligt. Gäller att vicka lite på fötterna innan man stiger upp på morgonen och inte glömma det!

Kan iaf sova igen nu! Kunde knappt förra veckan å kunde ej ligga bekvämt men nu känns det rätt lungt igen.

Killen hoppar runder och sparkar mycket nu. Ganska hårt ibland med! Och ibland lägger han sig så sparkarna eller vad det är hamnar långt ut i sidan så det typ kittlas när man inte är beredd. Tror även vi har kännt hans hicka för jag antar det har varit det när det är konstanta "sparkar".


Kommentarer
Heart Lisa

Tips mot trycket är att använda bh utan bygel alt ingen alls. Trycket minskade rejält på mig!
Kramp i benet är ju grymt frustrerande!!! Usch jag minns än idag då jag fick det första gången ... Hade aldrig känner det tidigare och jag lärde mig efterhand hur jag skulle hantera det =)

2013-09-02 @ 23:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0