Finaste presenten

Var och fikade med Frida och Adam idag i stan. Verkligen jättekul att träffa dom igen och uppdatera lite. Har ju hunnit hända så mkt i bådas liv eller ja i mitt är det mest magen kanske.
Adam var så himla rolig, jag kunde inte låta bli att skratta lite när han jätte entusiastiskt skulle åka karuseller på axels tivoli som var i stan men efter en stund vände hans leende till gråt. Och ändå skulle han åka igen efter! :)

På tal om magen trycker det och spänner som fan idag. Har nog käkat för mjt.. Ömmar typ på revbenen. Usch.

Men fick iaf en så himla fin present av dom. Super gulligt verkligen!! Nu längtar man lite extra efter den lille.
Tog kort men det var lite mörkt kanske..
Får visa bättre sen.

Adam lyckades knäppa en bild av mig med å där ser man lite hur big magen är idag! Och en ny tröja jag shoppade på hm först. Panik på kläder nu och hjälper inte att hm har typ 7 tröjor att välja mellan och inte min storlek kvar.. Aja denna fick duga iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0