14 dagar kvar till BF, 37+6

Lördag och snart har hela veckan gått! 
Ligger i sängen och chillar lite igen efter frukosten. Igår var det ju Sverige-Portugal och Patrik stack till Malmö för att kolla. Jag bangade och stannade istället hemma och körde värsta storröjet hemma. Det kändes som ett bombnedslag så var rätt skönt att få lite ordning igen. Var så inne i det att jag höll typ på ända till p var hemma igen vid halv 12. Sååå länge har jag inte varit vaken på evigheter. 

Tidigare på dagen stack jag ut en runda till Ikea å rusta. Är ju aldrig nån som har tid vardagar och Patrik är mest bara jobbig att gå med :) så jag tog mig en liten tur själv. Rätt skönt att slippa hela helgkaoset därute men känns som man ändå alltid hamnar där på helgen ändå. 

Provsatt iaf kivikfåtöljen:D jupp still want it... Men det som åkte med hem var ett billigt överkast till gästsängen, massa ljus till vintern och ett gäng tvättlappar. 

Dagens preggouppdatering lyder: 14 dagar kvar till BF, 95% har gått och det är inte jätteskönt att sova längre.. I ryggen iaf när man vaknar. Och blåsan är ju tiny. 









Kommentarer
Heart My

Jag är ledig vardagar Ikea är jag alltid på! Haha

2013-11-16 @ 11:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0