v 17+2

Gått in i v 18 nu och har börjat hamna i stadiet då man får knäppa alla byxor med ett totteband upptill. Det fungerar hyfsat på mina byxor men shortsen kan jag glömma. Jag brukar alltid gå ner rätt mkt på somrarna av nån anledning jämfört med vinterhalvåret så att få på sig shortsen detta året är inte kul.

Fick lite panik igår eftersom det var 30 grader ute och det inte finns något svalt jag kan ta på mig som passar. Tur är väl att det är ett problem som går att lösa med pengar och är inte allvarligare än så. Hängde därför med till väla igår när Patrik skulle klippa sig men hm verkar va ända stället dom säljer mammakläder och varenda kotte ska ju handla där tydligen för ingenting fanns kvar i min storlek!

tänker lägga en liten beställning från nätet ist så slipper man dessutom se alla nya fina kläder som man ändå inte kan ha.

För övrigt är allt bra. Är spänd på dagen idag -midsommarafton!! Vaknade därför halv 6 för jag vet att jag har en del att fixa och tvätta mm. Borde nog försöka sova lite till.


Kommentarer
Heart Catrin

Oj, vad det växt sedan förra bilden bara! Heja han/hon/den/det! ;)

2013-06-24 @ 21:43:46
URL: http://vardagstrall.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0