19+1

Hej hej!
Gått in i v 19 nu, idag 19+1 och hej vad magen växer. Kanske därför jag vaknade med värsta krampen i vaden i morse. fy fan.. Magen sväller ju alltid lite extra på eftermiddag/kväll men nu tycker jag den syns på morgonen med. Bilden nedan är därför inte helt rättvis eftersom den togs nyss kl 8 efter ett burger king mål dessutom. :) jaja

För bara ett litet tag sen sprack mina jeans. Jag tror dock det berodde lite på att det var slitna men det var typiskt för de var dom som satt lösast i midjan. Men nu har jag investerat i nya riktiga mamma-brallor. Även om jag fortfarande kan ha lite av mina byxor fortfarande är det oooootroliiigt skönt med såna byxor.
Har även införskaffat mandelolja som jag ska smörja magen med även om det säkert inte går att påverka om man får bristningar eller ej. Men om inte annat skulle det vara skönt och minska kli-känslan sen när huden töjs.

Har börjat fundera på hur vi ska göra med ledigheten när barnet har kommit med. Har lite olika tankar och inget bestämt än men jag slutar väl på jobb till halloween och sen är man väl hemma nåt år iaf. Känns som vi måste ta tag i denna planeringen så fort som!

Exakt en vecka kvar till RUL. Spännande! Det kliar i fingrarna att få köpa första plagget/prylen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0