15+3

Skrev ju fel förra veckan. Idag är det 15+3! Känns som det är nu magen börjar puta lite. Men det går ju lätt att gömma fortfarande. Mår fortfarande bra och inga jobbiga symptom ännu.

Vi har lyssnat lite då och då på bebbens hjärta med en doppler. Snart börjar h*n uppfatta ljud så då får väl vi prata ist för att bara lyssna :)

Sitter nu och väntar på att p ska vakna så vi kan äta brunch... Jupp alltid jag som är vaken och hungrig först. Ja ok MAT är väl mitt största symptom. Tänker rätt mkt på det haha. Glöm alkohol det är inte det jobbigaste att vara utan.. Allt kallskuret!! Lufttorkad skinka på melon!! Åååh!! Want! Fast man kan ju köpa hem och frysa 3 dagar men det är ju när det serveras som man vill ha. Jaja men våfflor kan man äta iaf så nu ska jag banne mig väcka p!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0